نظر ۴ بازیکن استقلال درباره داربی


آندرانیک تیموریان بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم. دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم. متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیک‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد. بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با ۱۴-۱۵ بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم. در داربی‌ها تبانی صورت نمی‌گیرد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.

آندرانیک تیموریان
بازی قشنگی نبود ما فرصت بیشتری داشتیم و می‌توانستیم به برتری برسیم اما کمی تعلل کردیم و متاسفانه یک برد شیرین را از دست دادیم. دوست داشتیم برنده مسابقه باشیم اما نشد، از مردم تشکر می‌کنم اما من می‌گویم موقعیت‌های ما بیشتر بود اما بی‌دقت بودیم. هر کاری توانستم کردم و دستورات کادر فنی را اجرا کردم. متاسفانه خسرو حیدری را در اختیار نداشتیم که این موضوع ضرر بزرگی برای ما بود. بیک‌زاده هم مصدوم بود و نتوانست برای ما بازی کند که فکر می‌کنم تا 10 روز دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد. بازی‌ها بسیار فشرده است و موجب می‌شود بازیکنان مصدوم شوند، به عقیده من مسابقات نباید این‌قدر فشرده باشد. ما در لیگ قهرمانان آسیا با 14-15 بازیکن بازی می‌کنیم که متاسفانه با بدشانسی هم روبه‌رو هستیم. در داربی‌ها تبانی صورت نمی‌گیرد چرا که تمام بازیکنانی که در مسابقه حضور دارند با تمام توان بازی می‌کنند. اصلا نباید به تبانی فکر کرد. پرسپولیس هم خوب بود و هر دو تیم اول ترجیح می‌دهند بازنده نباشند چرا که باید پاسخگوی تماشاگران خود باشند.

پژمان نوری
اصلا بازی خوبی نبود. شرایط مسابقه طوری پیش می‌رفت که انگار همه به مساوی راضی بودند. همه دفع توپ می‌کردند و منتظر اتفاقات فوتبالی بودند که هیچ اتفاقی رخ نداد. هرچه گذشت بازیکنان به توپ‌های بلند روی می‌آوردند و اتفاق خاصی نیفتاد. این‌طور نیست که مربیان به بازیکنان بگویند دفاع کنند تا گل نخورند. در نیمه اول شرایط بازی بسیار بهتر بود اما استرس بازی و ترس از باخت باعث می‌شد تا تیم‌ها به توپ‌های بلند روی بیاورند و منتظر این باشند تا یک اتفاق و اشتباه روی دهد.
***
حنیف عمران‌زاده
ما همیشه صد درصد برای برد به میدان می‌آییم. دیدید که چهار بار ما پیاپی بردیم و یک‌بار هم آنها بردند. این بازی آنگونه که شما می‌گویید فقط زیر توپ زدن نبود. وی در خصوص اینکه پرسپولیسی‌ها و به خصوص صادقیان معتقد بودند ، گفت: این حرفی که صادقیان زده است که استقلالی‌ها روی آنها خطا می‌کردند اشتباه است، صادقیان جوان است ما ندیدیم کسی از دفاع ما رد شود و برود. مگر ما حتما در زندان بودیم که آقای صادقیان چنین ادعا می‌کند.  شما هم به زمین بروید و ببینید که چه استرسی به آدم دست می‌دهد. داربی مثل جنگ است و در آن بزن بزن هم داریم. شما بروید جای من بازی کنید تا استرس مسابقه را متوجه شوید. این مسابقه بازی بدی نبود و اتفاقا برای ما پر از موقعیت بود و مجیدی و نکونام هم موقعیت‌هایی داشتند. ما از خدای‌مان بود که این بازی را ببریم تا بشود پنج برد پشت سرهم.
***
جواد نکونام
در چنین مسابقاتی موقعیت گل به سختی پیش می‌آید و هر تیمی بهتر استفاده کند برنده خواهد بود. به هر حال تماشاگران هم استرس زیادی به بازیکنان دادند چون فشار روی آنهاست. از گذشته که ما خودمان تماشاگر بودیم این استرس وجود دارد و حتی اگر بازی گلی را هم دربرداشت به دعوا و جنجال ختم می‌شد. سه موقعیت صددرصد گل داشتیم و موقعیت‌های ما کمی نسبت به پرسپولیس چربش داشت. سال گذشته هم دو داربی را مساوی کردیم اما در نهایت قهرمان شدیم. در مورد برخورد با خلعتبریباید بگویم که خلعتبری جلوی پای من روی زمین افتاد و متوجه او نشدم. ما با هم دوست هستیم و مشکلی نداریم.

جهت اطلاع از آخرین تغییرات وب سایت نازترین در خبرنامه وبلاگ ثبت نام کنید:




نظرات شما عزیزان:

keyvan
ساعت1:40---17 شهريور 1392
توی پیونداتون یه وبلاگ به اسم اندیمشک دیدم واسم جالب شد بپرسم شماهم اندیمشکی هستید یاهمینجور گذاشتید آخه من بچه اندیمشکم

keyvan
ساعت0:27---17 شهريور 1392
بااینکه بازیه خوبی نبود وکسی لذت نبرد دم بچه های استقلال گرم که نذاشتن پرسپولیس هیچ کاری کنه اونا که خودشونو کشتن تاخلعتبری رو بیارن ولی خلعتبری کاری که نتونست بکنه هیچ تازه جوادجوووون فکشو اورد پایین تایاد بگیره دیگه واسه تاج آسیا کری نخونه،پرسپولیسی هاهم اول ببینن تیمشون چندمه جهانه بعد حرف بزنن،تیم فقط استقلال بازیکن فقط کاپیتان فرهاد

ساجده
ساعت22:09---16 شهريور 1392
به وبم سر بزنید خوشحال می شم
perspolis007.LXB.i


ساجده
ساعت22:08---16 شهريور 1392
تیم فقط پرسپولیس

اخه استقلال هم شد تیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



شنبه 16 شهريور 1392